Tempahan Menjahit Manik dan Labuci...Seremban,Negeri Sembilan
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  >  >>]    [Archive]
Thursday, 2-Jul-2009 02:05 Email | Share | | Bookmark
Baju kembar ku...!!!

Bhgn leher
nmpk ker...leher nyer tu
hujung tgn buat design pyramid jer
View all 4 photos...
Entry utk hari ni ialah baju kurung raya kembarku untuk raya tahun lepas.. Kembar saya ni adalah seorang ibu tunggal setelah kematian suami 2 thn yg lalu akibat kanser. Kesian lak tgk dia jeling2 baju saya ada bling-bling tuk raya....so..saya pun buatkan lah baju dia bling-bling gak...!!! sejak hari tu...apa2 jer bling2..tak kira lah baju ke tudung ke..mesti dia ckp.."nak sama cam ko punyer labuci gak....kata kembau..." !!!!


Tuesday, 30-Jun-2009 06:12 Email | Share | | Bookmark

 
 
Lama gak tx update fp ni yer.....ada lagi sebahagian drpd koleksi tikam-menikam manik saya yg tx seberapa niii..!!! Baju kwn ofis (Eina) pakai masa raya kelik Kelatee....!!!


Thursday, 18-Jun-2009 08:07 Email | Share | | Bookmark
Ada lagi koleksi tikam-tikam manik..!!!

Bunga2 cinta
Bunga2 cinta pada dada dan hujung tgn
close-up tgn baju
View all 4 photos...
mmm....ada lah lagi koleksi manik . Baju ni cikgu sekolah yg punya..saya suka gabungan warna biru and pink..nampak sweet jerr...(perasan ker akakkkss ni.... )


Tuesday, 16-Jun-2009 08:16 Email | Share | | Bookmark
Jom lah cuci2 mata lagi

Baju Kak Ram
Close-up bunga
Baju Raya Kawan
View all 12 photos...
Ni lagi antara koleksi yg saya ada sepanjang 3 thn penglibatan saya dlm dunia menikan manik ni..so...beaders sumer..silalah komen...dia alu2kan sesang at kome anda for improvement.


Friday, 12-Jun-2009 09:03 Email | Share | | Bookmark
Koleksi lagiiii...

Baju raya kak Anis
Baju kawan utk gi menyalang umah pengantin lelaki
Hujung tgn baju raya saya..sempat siap bhgn tgn jer..he he he
View all 12 photos...
Ni ada lagi koleksi saya yg diperap dlm album...just wanna share with u olls


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net